Известие

Collapse
No announcement yet.

Пуши бял дим през аспуха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ок колеги,приемам че,може да е от всички тези нешта,но аз си мисля за друго.Днеска седях до гарнето и накарах един колега да е изфорсира.до 3000 оборота ништо,но до 5000 ката е изфорсира изпуши бял дим и излязоха капки вода но не беше сив пушека а бял и не миришеше на масло а на изгорели газове.Понеже ми беше отворен предния капак е изфорсирах от там и какво се получи?Еми получи се това че взе да изпушва под двигателя пак бял пу6ек та мисалта ми е дали може да има някаде по колекторните траби дупчица и от там да дарпа въздух заштото когато е форсирах пу6ека се появяваше когато враштам газта.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

    Comment


    • #17
      Ако има дупчица няма да дърпа въздух, а ще изкарва изгорели газове
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Е добре от какво се получава това нешто?
        Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

        Comment


        • #19
          колега ще ти използвам темата за едно въпросче (насявам се данесе сърдиш)
          - boxer моторите имат ли такъв маслен одушник за сепаратор имат ма за одушник незнам , та това ми е въпроса

          Колега,поста ти е образец за това,как не трябва да пишеме!Ще се направя на криптограф.Ако приемем,че си пропуснал една питанка,една запетайка,а вместо запетайката поставиме точка,ще се получи следното:Боксер моторитте имат ли такъв маслен отдушник?За сепаратор имат,ама за отдушник не знам.Та това ми е въпроса.

          Типичен сепаратор няма.Неговата роля се изпълнява от маслоналивната тръба.Там е и отдушника,който е свързан в гумения маншон преди дросела.

          Мордохай!
          Last edited by mordohy; d.m.y г., 00:13. Основание: писане на шльокавица!
          Alfa 146 1.7 16v Boxer - for Sound
          Alfa 146 2.0 16v ti - for Speed

          Comment


          • #20
            Малко е стара темата, но и аз съм леко притеснен за това пушене на моята кола, особено сега, като времето се застуди.
            Бая пуши лек бял дим. "Изветрява" бързо, не мирише на нищо тревожно, освен на изгорели газове. Като си държа ръката в него, близко до кюнеца усещам влага, която бързо кондензира по ръката ми. В накрайника на ауспуха вечно имам 1-2 мм. локва. Чиста водичка е, не е дъждовна. Само дето още не съм я близнал, да видя какъв привкус има. По светофарите виждам фаровете на колите зад мен в мъгла от въпросния пушек. Като я изфорсирам на място не пуши изобщо във високите, но върна ли газта, точно като се успокоят оборотите започва да пуши бял дим много интензивно, за 5-6 секунди. След това пак намаля интензивността му.
            Да поясня, че мотора ми е след основен ремонт. Сменяно му е всичко - сегменти, гумички. Масло не гори (загубите са около 100-200г./10'000км и то от течове), антифриза не го е пипнало и милиметър за 10'000 км. Масления сепаратор и прилежащите му тръбички са почистени до блясък.
            Искам да отбележа и че съм в Бургас, като тук влажността на въздуха е доста по-голяма отколкото другите градове, по-отдалечени от морето. Затова питам: Възможно ли е да е конденз от влажния въздух, който смуче мотора. Ако да - с какво съм по-специален от другите коли по светофарите, че пуша повече от тях?

            ПП. Катализатора ми е премахнат, ако има значение.
            ПП2: Става дума за Алфата от подписа. А Пежото въобще не личи че работи.
            Last edited by b_angelov; d.m.y г., 09:41.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #21
              моята при палене някой път вади бели пушеци според мене е нормално се пак не са първа младос колите

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                ...се пак не са първа младос колите
                Това не ме устройва като оправдание обаче. Особено на фона на всичкия лев, който съм налял в нея и особено в двигателя
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #23
                  Това явлвние съм го забелязъл и при моята ,но обяснението според мен е конденз.Вижда се при бензиновите коли.Какво е по-различна твоята ли?Ами може би малко по-проходни гърнета без възможност водата да кондензира вътре в тях,а излиза направо навън,при мен се увеличи значително при замяната на крайното гърне с резонансно(проходно или както се казва,надупчена тръба с вата)така че карай и не се вкарвай във филми нищо и няма на колицата,а и както каза на морето влагата е много повече и е ефекта е по видим.
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #24
                    Щом не губиш масло и антифриз, не виждам защо се притесняваш? Нормално е при по-хладно време това, което описваш...(конденз, да виждаш повече пара от ауспуха)...Генерацията ти, ако е без катализатори и е така да се каже по-освободена (с малко гърнета), то тогава изгорелите газове ще излизат по-бързо от там и ще виждаш повече "пушек" ...
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Благодаря за отговорите колеги.
                      Забравих да спомена, освен че съм заменил катализатора с резонаторно гърне, съм сменил и абсолютно цялата генерация от двуцевката до накрайника. Не съм пестил гърнета, сменени са всичките (общо 5 бр. заедно с резонаторното). Новите са чешки ако не се лъжа, избирани по каталог за съответния модел автомобил.

                      Мен повече ме притесняваше факта, че пуши доста по-интензиво, като се успокоят оборотите, след подаване на газ. Възможно ли е ЕГР клапана да има пръст? Може би направих грешка на времето, като казах в сервиза да не го запушват. А те бяха така настоятелни.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #26
                        аз да чукам на дърво за сега не съм пипал нищо по мотора ако излезе проблем там вече незнам.Ако сменя още някоя друга час направо колата си става 2010г производство всичко съм сменил.

                        Comment


                        • #27
                          че тя имали егр нали само дизеловите алфи имат
                          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                          Comment


                          • #28
                            Има, да.

                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            ...
                            Last edited by b_angelov; d.m.y г., 10:58.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #29
                              при мен поведението на "пушене" в студено време е абсолютно същото - един голям облак излиза като подам леко газ или при връщане от високи обороти. Просто при изгарянеето има отеляне на вода, както и във въздуха който постъпва в мотора пак има вода - тогавае нормално отзад да излиза цялата тази вода! Щом няма загуба на антифриз, трябва да са ок нещата. Иначе и на мен ми прави впечатление, че другите коли около мен (неалфи) нямата така силно отделяне на пара...


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                ако проблема се окаже от това,че губи антифриз тогава на какви пари стъпва човек за ремон(156).Или остава варианта нов мотор или направо нова кола.

                                Comment

                                Working...
                                X